For å sikre kvaliteten og sikkerheten til bilene sine, kan Nissan ved behov be kundene om å sende bilene sine på reparasjon eller å få utført service.

Tilbakekalling
Tilbakekallinger er forebyggende kontroller som vi en gang i blant utfører på bestemte bilgrupper for å sjekke etter feil. Vi oppfordrer deg til å ta kontakt med din Nissan-forhandler så snart som mulig hvis du er blitt informert om en slik kontroll, for å sette opp en time for gratis reparasjon av bilen din.

Serviceoppdateringer
Serviceoppdateringer er forebyggende kontroller som vi en gang i blant utfører på bestemte bilgrupper for å sikre kundenes tilfredshet. De er ikke knyttet til sikkerhet. Hvis vi informerer deg om at du kan være berørt, ber vi deg om å ta kontakt med oss så raskt som mulig for å sette opp en time for gratis oppdatering av bilen din.

Jeg har ikke mottatt et brev fra Nissan. Hvordan finner jeg ut om bilen min er berørt av en tilbakekalling?
Nissan har lansert et nettsted med informasjon om tilbakekallingen av Takata-kollisjonsputene. Klikk på lenken nederst på denne siden. For informasjon om eventuelle andre tilbakekallinger må du ta kontakt med din nærmeste Nissan-forhandler, som med en gang kan bekrefte pågående kampanjer.

Hva du kan forvente hvis du er berørt av en tilbakekalling eller serviceoppdatering?

  • Gratis reparasjon eller oppdatering for å hindre at noe påvirker opplevelsen av Nissan-modellen din.
  • Vi bruker kun originaldeler fra Nissan og reparasjonen/servicen utføres hos en autorisert Nissan-forhandler.
  • Alle reparasjoner utføres med vår standard servicegaranti.
  • Vi vil gjøre vårt beste for å sette opp en time som passer deg.
  • Vi kontakter deg på den måten du foretrekker, enten det er pr. post, e-post eller telefon.
  • Automatiske oppdateringer for kunder som er registrert på  You+Nissan, enten via nettstedet eller appen.