HAR DU SPØRSMÅL OM NISSAN, BILENE VÅRE ELLER TJENESTENE VÅRE? KUNDESERVICETEAMET VÅRT ER HER FOR Å HJELPE DEG MED Å FÅ SVAR.
KAN VI HJELPE? KONTAKT OSS OM DU HAR SPØRSMÅL OM NISSAN, VÅRE BILER ELLER VÅRE TJENESTER.
HAR DU SPØRSMÅL OM NISSAN, BILENE VÅRE ELLER TJENESTENE VÅRE? KUNDESERVICETEAMET VÅRT ER HER FOR Å HJELPE DEG MED Å FÅ SVAR.
Kan vi hjelpe deg? Kontakt Nissan Kundeservice. Våre representanter er tilgjengelige for å svare på dine spørsmål.
Telefon: 66 98 39 27 (normal operatørtakst).
Internasjonalt: +47 66 98 39 27 (normal operatør takst)
Vårt kundesenter er åpent mandag til fredag 09.00–17.00
Som Nissan-eier kjører du en av de mest pålitelige bilene på veien, men for sikkerhets skyld tilbyr vi Nissan Assistance. Ring oss når som helst, dag eller natt, så vil vi gjøre alt vi kan for å hjelpe.
Hvis bilen din ikke er i stand til å kjøre videre (berettiget motorstopp, ikke-berettiget motorstopp, ulykke):
Telefon: 66 98 39 27 (normal operatørtakst)
Internasjonalt: +47 66 98 39 27 (takst i det landet man ringer fra gjelder).
Alternativt nummer: 815 21 310 (ekstrakostnader vil påløpe, dere kan finne prisene som gjelder for ditt abonnement hos din teleoperatør)
Kontakt Nissan Næringssalg:
Vårt sentralbord er åpent mandag til fredag 08.00–16.00
Telefon: +47 66 98 39 00
E-post: fNNE4@nissan-europe.com
Trenger du mer hjelp og tips til finansiering av din Nissan-bil, kan du kontakte din lokale Nissan-forhandler som vil gi deg mer informasjon.