NissanConnect Services-appen gir deg ekstern tilgang til sikkerhetsfunksjoner, praktiske funksjoner og informasjon om bilen, samt lar deg stille inn personlige varsler.
NissanConnect Services-appen gir deg ekstern tilgang til sikkerhetsfunksjoner, praktiske funksjoner og informasjon om bilen, samt lar deg stille inn personlige varsler.
BILLOKALISERING
Husker du ikke hvor du parkerte bilen? Appen din gjør det. Alt du trenger å gjøre er å åpne NissanConnect Services på mobilen din og klikke på «Naviger til bilen» under kartikonet.
FJERNBETJENING AV BILHORN OG LYS
En annen måte å finne bilen din på er å aktivere bilhornet og lysene på avstand. Bilhornet vil avgi lyd og lysene blinker kort. Du kan også kun blinke med lysene hvis hensynsfullhet kreves.
FJERNBETJENING AV DØRER
Har du glemt å låse din Nissan eller ta med deg nøklene? Bare lås bilen opp eller igjen fra appen med den firesifrede PIN-koden du selv angir.
EKSTERN KLIMAKONTROLL
Glad i komfort? Dette er funksjonen for deg. Du kan varme opp eller kjøle ned din Nissan før du setter deg inn i den med den eksterne klimakontrollen. (kun elbiler)
HASTIGHETSVARSLING
Når du låner din Nissan til noen andre, kan du stille inn en fartsgrense og motta varsler når de overskrider den.
PORTFORBUD
Vil du ikke at bilen skal kjøres etter et bestemt tidspunkt? Bare oppgi til hvilke tider bilen kan brukes i appen og den vil hjelpe deg med å overholde dem.
OMRÅDEVARSLING
Du kan angi en geografisk grense rundt et hvilket som helst område fra appen og motta et varsel når bilen beveger seg inn eller ut av området.
DEKKTRYKK
Sjekk dekktrykket i appen når som helst, slik at du kan planlegge fylling av luft i dekkene ved behov.
OLJETRYKK
Du mottar et varsel direkte på mobilen din dersom bilen har lavt oljetrykk.
KOLLISJONSPUTESTATUS
Det er alltid godt å vite hvilken tilstand kollisjonsputene er i før du drar. Hvis det er en feil på kollisjonsputene, vil appen varsle deg.
APP-TJENESTER FOR: LEAF | QASHQAI | X-TRAIL | TOWNSTAR | PRIMASTAR | NAVARA | JUKE
Standardfunksjoner (1) |
3-års tilbud (2) |
Avgift tilkommer (3) |
|
---|---|---|---|
Kjørehistorikk og -analyse(***) |
![]() |
||
Nissan Assistance(***) | ![]() |
||
Bilens status(*) | ![]() |
||
Ekstern batteristyring (kun tilgjengelig på elbiler) |
![]() |
||
Kart & Sanntidstrafikk(***) | ![]() |
||
Smart varsling(*) |
![]() |
||
Tjenester for fjernbetjening(****) |
![]() |
||
Wi-Fi i bilen(*)(**) | ![]() |
(1) Tjenester som inngår som en del av et introduksjonstilbud er gratis for en tidsbegrenset periode avhengig av tilgjengelighet, bilmodell og utstyrsversjon. Vennligst sjekk i NissanConnect Services appen for flere detaljer.
(2) Servicer er tilgjengelig uten kostnad for en periode av 3 år, deretter tilgjengelig mot en kostnad avhengig av bilmodell, årsmodell og utstyrsversjon. Vennligst sjekk i NissanConnect Services appen for flere detaljer.
(3) Betalt service er tilgjengelig som abonnement, avhengig av bilmodell, årsmodell og utstyrsversjon. Vennligst sjekk i NissanConnect Services appen for flere detaljer.
(*) ikke tilgjengelig for LEAF modellår 2019 / Navara / Townstar / Primastar
(**) Bruk av “In-Car Wi-FI” er mulig via en integrert trådløs internett-tilkobling. Datapakker kan kjøpes hos vår roaming partner [Orange, operert av Telenor i Norge] og i henhold til deres betingelser og vilkår. “In-Car Wi-Fi” er tilgjengelig som abonnement med varierende datamengder. For ytterligere informasjon ber vi deg om å kontakte din nærmeste Nissan-forhandler.
(***) Merk at tjenesten NissanConnect Services- tjenesten "Kjørehistorikk- og analyse" ikke er tilgjengelig for alle bilmodeller. Merk også at NissanConnect Services er kun tilgjengelig for Primastar-versjoner med infotainmentskjerm som inkluderer navigasjon.
(****)Townstar: kun fjernkontroll & planlegging. Ikke tilgjengelig for Primastar. Navara: Ikke dørlås/lås opp. LEAF: MY19 har ikke temperatur innstilling. Ikke dørlås/lås opp.
APP-TJENESTER FOR ARIYA
Standardfunksjoner (1) | 12 måneders tilbud (2) |
Avgift tilkommer (3) |
|
---|---|---|---|
Kjørehistorikk og -analyse |
![]() |
||
Nissan Assistance | ![]() |
||
Bilens status |
![]() |
||
Kart & Sanntidstrafikk | ![]() |
||
Smart varsling |
![]() |
||
Tjenester for fjernbetjening |
![]() |
||
Ruteplanlegger | ![]() |
||
Ekstern batteristyring |
![]() |
||
Wi-Fi i bilen(*) |
![]() |
(1) For ytterligere detaljer om tjenestenes varighet, vennligst se NissanConnect-appen.
(2) ARIYA lanseringstilbud.
(3) Betalt service er tilgjengelig som abonnement, avhengig av bilmodell, årsmodell og utstyrsversjon. Vennligst sjekk i NissanConnect Services appen for flere detaljer.
(*) Bruk av “In-Car Wi-FI” er mulig via en integrert trådløs internett-tilkobling. Datapakker kan kjøpes hos vår roaming partner [Orange, operert av Telenor i Norge] og i henhold til deres betingelser og vilkår. “In-Car Wi-Fi” er tilgjengelig som abonnement med varierende datamengder. For ytterligere informasjon ber vi deg om å kontakte din lokale Nissan-forhandler.
NissanConnect Services-app
ARIYA
QASHQAI
X-TRAIL
NAVARA
TOWNSTAR
LEAF
PRIMASTAR

TILKOBLING PÅ ET NYTT NIVÅ
Det nye NissanConnect-infotainmentsystemet i bilen din integrerer den med ditt tilkoblede liv på en sømløs måte, takket være nye smarte funksjoner.
Husker dine personlige innstillinger
Vær smart og la bilen huske dine persontilpassede innstillinger fra forrige kjøretur. Da slipper du nemlig å bruke tid på dette hver gang du setter deg inn i bilen. Nye Qashqai kan altså gjenkjenne deg og preferansene dine inkludert språk, radiostasjon, reiseinnstillinger og -historikk, app-pålogging og andre persontilpassede innstillinger (for opptil seks ulike førere). Enklere blir det ikke!
Integrert Google
Google Maps, Google Assistent og Google Play Store er alle integrert i infotainmentsystemet for en enhetlig og tilkoblet opplevelse.
Sjekk bilens status
Ved hjelp av NissanConnect Services-appen kan du til en hver tid holde deg oppdatert og informert om bilens helsestatus slik som: dekk- og oljetrykk, bremser, kollisjonsputer samt kjørehistorikk med mer.
Ofte stilte spørsmål | NissanConnect Services
Ofte stilte spørsmål | NissanConnect Services
Ofte stilte spørsmål | NissanConnect Services
Svar på alle spørsmål du har
Svar på alle spørsmål du har
Svar på alle spørsmål du har
HVILKE MOBILER ER KOMPATIBLE MED NISSANCONNECT SERVICES-APPEN?
HVILKE BILMODELLER ER KOMPATIBLE MED NISSANCONNECT SERVICES-APPEN?
ER NISSANCONNECT SERVICES GRATIS?
I HVILKE LAND KAN JEG BRUKE NISSANCONNECT SERVICES?
PERSONOPPLYSNINGENE MINE TRYGT OG I HVOR LANG TID?
Bilmodeller kompatible med NissanConnect Services-appen.
Hvilke funksjoner og tjenester som er tilgjengelige i NissanConnect Services-appen er avhengig av utstyrsversjon, bilmodell og modellår da det er forskjell på hvilke funksjoner og tjenester som leveres enten som standard eller som tilvalg (mot et pristillegg).
[1] For å bruke NissanConnect Services trenger du en smarttelefon med et kompatibelt iOS- eller Android-operativsystem og et SIM-kort med tilgang til mobildata fra en mobilleverandør. Alle tjenester er avhengig av tilgang til mobilnettet. Tjenester er tilgjengelige avhengig av land, modell, klasse og tjenesteperiode. Enkelte tjenester vil være underlagt et gebyr for abonnementsperioden som angitt i NissanConnect Services-appen. Hvis du vil ha mer informasjon, kan du gå til NissanConnect Services-appen, Nissan.no, din lokale Nissan-forhandler eller kontakt vårt kundesenter på 66 98 39 27.
[2] Google Assistent og enkelte andre Google-relaterte funksjoner er ikke tilgjengelige på alle språk eller i alle land. Google, Android, Android Auto, Google Maps og andre merker er varemerker som tilhører Google LLC.