BENYTT DEG AV NISSAN ASSISTANCE I NYBILGARANTIPERIODEN

Vi ønsker å gi deg problemfri kjøring.

 

Uansett hva som skjer; ring oss først og vi vil gjør vårt ytterste for å få deg og bilen din tilbake på veien så raskt og problemfritt som mulig - 24 timer i døgnet, 7 dager i uka... Gratis!

UANSETT HVA SOM SKJER; RING OSS FØRST

Ved et havari eller en ulykke vil Nissan Assistance alltid være beredt til å hjelpe deg. Bilene fra Nissan veihjelp kommer så fort som mulig. Våre mekanikere hos Nissan Assistance kan løse mange problemer på stedet og du kan fortsette reisen umiddelbart.

 

Hvis det ikke er mulig å reparere bilen på stedet vil vår veihjelpstjeneste kjøre deg og bilen din til nærmeste Nissan-forhandler der én av våre faglærte mekanikere vil undersøke bilen. 

VÅR HJELP STOPPER IKKE MED DET ...

Hvis bilen din ikke kan repareres samme dag vil vår veihjelpstjeneste enten gi deg et annet transportmiddel slik at du kan fortsette reisen, eller ordne overnatting i opptil 3 dager hvis du velger å vente til bilen er reparert.

...OG IKKE NOK MED DET

Vi går enda et skritt lenger. Når du utfører service hos din Nissanforhandler kan du benytte deg av Nissan Assistance 12 måneder fra servicedato. Selv etter at garantiperioden har utløpt.

OG HVA MED EL-BILER?

Nissan veihjelp hjelper også deg.

 

Gratis veihjelp gjennom Nissan Assistance valideringsperioden, når du opplever sammenbrudd som skyldes et tomt eller nesten tomt Li-on batteri.

JEG HAR AKKURAT VÆRT UTSATT FOR EN ULYKKE ELLER ET HAVARI - HVA SKAL JEG GJØRE?

 

  1. Ro deg ned og parker bilen så sikkert som mulig.
  2. Du skal sikre området med en varseltrekant og ta på deg refleksvesten hvis dette er tilgjengelig i bilen.
  3. Påse at alle (passasjerer, forbipasserende, osv.) er trygge og ikke utsettes for ytterligere fare.
  4. Ring nødnumrene etter behov.
  5. Du må alltid ha kjøretøyopplysningene (VIN- og registreringsnummer) for hånden.
  6. Ring Nissan Assistance: Skann QR-koden eller ring nummeret på klistremerket.
  7. Du må bekrefte hvor bilen befinner seg (f.eks. nærmeste lyskryss)
  8. Du må oppgi en detaljert beskrivelse av problemet og et telefonnummer vi kan kontakte deg på.